Vyhledávání


Rozhovory

Dr. Bitch

11.08.2012 16:40

Cíca jr.

26.05.2012 22:33
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Zimní příprava – kapitán s kondičním trenérem

16.02.2015 01:20

   Pokud se chcete držet na vrcholu, je jasné, že i během letní a zimní přestávky nevynecháte jedinou příležitost, jak na sobě zapracovat. V první fázi jde především o techniku a práci s míčkem, důležitým komponentem je i fyzická kondice.

   V průběhu zimní pauzy se nám podařilo zastihnout kapitána jabloneckých Devils, Cícu. Rádi bychom podotkli, že je obtížné s ním vést rozhovor neboť většinu času mluví jen o sobě a každé téma se mu úspěšně daří stáčet k jeho osobě.

   „Zimu trávím blíže k rovníku než je Jablonec, dostal jsem se až za Boleslav a teď jsem v Praze. Blíž k rovníku to asi nepůjde, ale už teď cítím ten rozdíl v teplotách“ říká nejkudrnatější hráč týmu. „Jelikož se mi né vždy podaří vstát a dokopat se k pohybu, využívám svého dlouholetého kamaráda ke kondiční přípravě. Lidé mu říkají Majkl, nejspíš díky podobnosti s Muhammadem Ali. Jo, je to taky boxer“

   Majkl má k florbalu velice kladný, někdo by mohl říct až vřelý, vztah. „Jeho florbalová kariéra byla ke vší smůle ukončena před několika lety, kdy narazil na protihráče s rozdílným názorem na život, florbal a tak“ popisuje kapitán Devils.

   „Chlapi se prostě nepohodli, a tak Majkl upravil tvar jeho hokejky o hlavu protihráče. Dle mého se jedná o velice zajímavý tvar, definoval bych to jako umění“ dodává Cíca. „Majkl se od té doby začal plně věnovat bojovým sportům, které vždy (i když asi nesprávně) řadil výše než florbal, hru králů.

   Nyní spolu chodíme běhat, ale občas je to fakt očistec. Neustále se musí fotit a taky hodně mluví. A tím nekončí výčet jeho negativních vlastností... fandí Slovanu Liberec, má rád TULku a nejradši chodí na přehradu s krabičákem vína. To prostě nepochopíš.

   A třeba tkaničky si nedokáže zavázat správně! Byli jsme i v Babylonu na trenažeru, aby si to vyzkoušel a hele... nic. Pořád to nedává“ podotýká už dost zoufale Cíca.  

    „Ale na druhou stranu musím uznat, že bych spoustu věcí bez něj nedal. A vím, že každý má
 nějakou chybu, a i když se mi u sebe stále nepodařilo najít jedinou a to jsem se opravdu snažil. Dokonce jsem i několik dní sepisoval co všechno jsem zvládl a dokáz...“ po několika minutách se nám podařilo opět stočit rozhovor k Majklovi: „Je dobrej, stíhá toho strašně moc a i když se občas těžce neshodnem, mám kliku, že můžu trénovat právě s ním. Více takových lidí jako je Majkl.“

 

 

Yablonec Devils