Vyhledávání


Rozhovory

Dr. Bitch

11.08.2012 16:40

Cíca jr.

26.05.2012 22:33
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Cíca jr.

26.05.2012 22:33

U dnešního pozápasového rozhovoru vítáme ve studiu Cícu juniora.

 

1. Dobrý den! Jak byste zhodnotil dnešní zápas? (9:9 vs. Stone-blind)

Tak určitě jsem rád, že jsme neprohráli.


2. Co myslíte, že dnes rozhodlo?

Rozhodující moment byl, když jsme se hecli a neprohráli jsme.

 

3. Ke konci 2.třetiny jste v průběhu půl minuty dostali 3 góly, co se tam stalo?

Už jsme byli utahaný, přestali jsme tomu věřit, chybělo tam to srdíčko hlavně.

 

4. Proč jste si vybral číslo svého dresu? (8)

Já mám takovýho dvojníka, co za mě hraje NHL, ale ten to moc neumí, tak jsem si říkal: Nic, musím si to číslo vybrat já a začít s tím hrát, aby to...tamto... hlavně tak určitě!

 

5. A o koho se jedná? Kdo je ten dvojník?

No já teď nevim, jestli to můžu říct, ani on sám neumí říct svoje jméno, protože mu chybí 2 zuby, ale teď mu jeden dodělali... Ale hlavně je to Russian spy. (vysvětlivka: https://www.youtube.com/watch?v=JA-okJmri2o)

 

6. Víte, jak vznikla Hafikova přezdívka?

Protože štěká...

 

7. Co si myslíte o Patrickovi?

Ještě, že hrál dneska s náma, protože jak sám říkal, kdyby hrál s nima, tak bysme prohráli. Bylo tam pár situací, kdy to řádně zvoral, třeba mu spadne míček kam nemá... A pak hlavně sestřelil jednoho protihráče jako nic, by se měl naučit zastavovat rychleji...

 

8. Kolik vajíček spotřebujete na typickou omeletu? (2-4)

Tak to hodně záleží na omeletě že jo? Typická omeleta bere tak čtyři třeba...

 

9. Co bylo dřív kuře nebo vajíčko? (toť otázka)

To je jak ten vtip s tou lékárnou. Jak tam sedí v lékárně vejce a vedle něj kuře a přijde sestřička a ptá se: Kdo tu byl dřív? A kuře: Neprovokuj!

 

10. Byl byste schopen nám vysvětlit, kdo to jsou Goauldi?

To se týká roku 2000 př.n.l. kdy sem přiletěli Marťani a Goauldi a přivezli pyramidy a jsou to takový strašně strašně zlý lidi...vlastně lidi to nejsou, to jsou takový hnusný hadi. A když se do někoho dostanou tak tam parazitujou, tipuju hlavně na játrech, protože ty jsou nejdůležitější při chlastání a žhnou jim oči.

 

11. Kolikrát za den se ručičky na hodinách překryjí ? (22x)
00:00-1:05-2:11-3:16-4:22-5:27-6:33-7:38-8:44-9:49-10:55-12:00-13:05-14:11-15:16-16:22-17:27-18:33-19:38-20:44-21:49-22:55

Počkej, to jsem nedávno řešil... (dlouhá pauza) Za den?

 

12. Za den. Kolikrát se přes sebe přetočí?

Tak minimálně vždy na těch celejch...a pak ještě nějak. Já nevim, plácnu třicetdvoukrát.

 

13. Blízko, dvaadvacetkrát. Když předběhnete posledního, kolikátý doběhnete do cíle? (jak můžeš předběhnout posledního?)

Chyták! Doběhnu první... Doběhnu poslední že jo?

 

14. Jak můžeš předběhnout posledního?

Tak třeba do toho závodu nepatřim, jsem vyběhnul zpoza diváků a předběhl posledního...

 

15. To určitě... Jaké je šesté číslo po desetinné čárce v čísle pí? (2)

Třináct... šest! Dva?

 

16. Ano je to číslo dvě. Kolik stran má čtyřstěn? (6)

Pět nebo šest...

 

17. Kdy naposled vyhořelo Národní divadlo a proč jste nepomáhal s hašením? (1881)

Tou dobou jsem byl ještě na houbách v galaxii a honil Goauldy...

 

Díky za rozhovor!