Vyhledávání


Rozhovory

Dr. Bitch

11.08.2012 16:40

Cíca jr.

26.05.2012 22:33
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Soldis

01.04.2012 19:22

U dnešního pozápasového rozhovoru vítáme Soldise. Ptát se bude Čermis.

 

1. Je po zápase a u mikrofónu máme našeho skvělého hráče Soldise. Dobrý den!

Dobrý den. Dobrý den!

 

2. Co jste říkal na dnešní zápas? (13:1 výhra proti Železnému Brodu)

Bomba! Fakt bomba! Vyhráli jsme, paráda!

 

3. Co si myslíte, že bylo rozhodující pro vývoj zápasu?

Že jsme se vůbec jako sešli v nějaký grupě. Spousta lidí to na poslední chvíli odřekla.

 

U vedlejšího stolu sedící fanoušci BAUMIT Jablonec a 1.FC Slovácko: „JABLONEEEC A SYNOOOOT!!!“

 

4. Proč jste si vybral své číslo dresu ? (69)

Já nevim. Já mám rád tuhletu polohu...

 

5. Jsem přesně věděl... Z jiného soudku, víte jak vznikla Hafikova přezdívka?

Soldis: Protože je svůj...

Patrick: On byl Žeryk ne vole?

 

6. Když předběhnete druhého, kolikátý doběhnete do cíle? (druhý)

Když ho předběhnu?

 

7. No když ho předběhneš, kolikátej doběhneš do cíle?

Tak asi první.

 

8. Špatná odpověď... Co je těžší 1kg peří nebo 1kg železa? (obojí stejně)

Já bych řekl, že to je stejný.

 

9. Správná odpověď. Kde zemřel Jára Cimmerman? (nezemřel, je věčný)

To já nevim... Ten se nikdy nenarodil, to je vymyšlená postava. 

 

10. Správně. Kolik piv dáš průměrně za večer, sportovče?

Sedm, šest...

 

11. Solidní. Kolik stran má čtyřstěn? (6)

Čtyři.

 

12. Tu du dum dum... Co si myslíš o Patrickovi?

Mám ho rád. Je férovej, když potřebuješ pivo nebo špeka nebo kvalitního obránce, tak je tady vždycky Patrick.

 

13. Jak budeš trávit Velikonoce?

No se zlijem ne?! (smích)

 

14. Správná odpověď. Máš radši Hot Dog nebo Hamburger?

Hot Dog!

 

15. Kolik vajíček potřebuješ na typickou omeletu? (toť otázka)

No asi hodně. Já bych dal tak dvě.

 

Díky za rozhovor a děkujeme všem divákům Yablonec Devils TV, naslyšenou!

Taky díky!