Vyhledávání


Rozhovory

Dr. Bitch

11.08.2012 16:40

Cíca jr.

26.05.2012 22:33
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Patrick

29.10.2011 00:00

U dnešního pozápasového rozhovoru vítáme Patricka.

 

Dobrý den pane Patricku!

Dobrý den.

 

1. Podle konečných výsledků jste vyhrál první závod mistrovství florbalu v motokárách v Liberci. Jaký jsou vlastně Vaše dojmy a pocity?

No tak já vím, že jsem prostě nejlepší. Začátky byly sice těžký, ale pak jsem se do toho dostal.

 

2. O tom nikdo nepochybuje, že jste nejlepší. Taky o tom svědčí ty časy, co jste zajel na okruhu Monte Carlo Liberec.

No já nevim, jeslti jsem byl úplně ve všech časech nejlepší, ale na to se stejně nehraje.

 

3. Existuje ještě něco v čem byste se mohl zdokonalit a zlepšit nebo to už výš prostě nejde?

Ale jóóó, mohlo to bejt rychlejší. Navíc na těch rovinkách v rychlosti tam byl pak už omezovač a už jsem tam ztrácel ty vteřinky.

 

4. Kdo tě sral nejvíc na trati?

(okamžitě) Všichni.

 

Dík.