Vyhledávání


Rozhovory

Dr. Bitch

11.08.2012 16:40

Cíca jr.

26.05.2012 22:33
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Hafik

04.04.2011 22:46

U dnešního pozápasového rozhovoru vítáme Hafika.

 

1. Co jste říkal průběhu zápasu?

Já myslím, že zápas byl v pohodě a nato, že to byl náš druhý zápas můžeme říct, že jsme vyhráli.

      

2. Co si myslíte, že rozhodlo?

Zlomovej moment si myslim, že byla čtvrtá třeti... zlomená zlomená...hm...ne prostě polovina našeho zápasu, kdy jsme začali polevovat, nahazovat dopředu než hrát naši hru, kterou jsme nahodili opět na konci.

      

3. Proč jste si vybral vaše číslo dresu?

Protože Hafik čtrnáct... (smích)

      

4. Víte, jak vznikla Hafikova přezdívka?

Moje přezdívka vznikla tak, že když jsem byl ještě malej kluk, tak jsem byl Žeryk a ne Hafik. A jeden můj kámoš byl o hodně menší a hráli jsme si jako na rodinu, kde já jsem byl ten Žeryk a jemu jsem říkal štěně a kámoška byla fena no a Žeryku nebylo dobrý, řikali mi pse a něco podobnýho, no a tak jsme to nějak odehráli, všechno v pohodě a něco tam bylo a nebylo, to tady radši nebudu rozebírat, a on mi říká Žeryku Žeryku a já říkám cože a on, že má pro mě tu přezdívku, no a řikám, cos vymyslel a on nic, že ty budeš Hafik a od tý doby jsem Hafik.

      

5. Kolik stran má kosodélník? (4)

Co to je? (smích) Nevim, řekl bych dvacet.

      

6. Když předběhnete druhého, kolikátý doběhnete do cíle? (druhý)

No první ne...

      

7. Kde zemřel Jára Cimmramann? (nezemřel, je věčný)

V Česku...

      

8. Je lepší smažit řízek na pávni nebo ve friťáku? (toť otázka)

Babička to dělá vždycky na pánvi a je to dobrý.

      

9. Jaké je šesté číslo po desetinné čárce v čísle pí? (2)

No 3,14 takže 4. Jo šestý jo? To nevím, pět.

      

10. Kdy jste naposledy jedl vajíčka na trvdo?

Tý jo, tak to je hodně dlouho. Na tvrdo jako třeba na rohlíku? Jako celý? Asi o Velikonocích.

      

11. Florbal je švédský sport. Uveďte co nejpřesněji překlad této věty ve švédštině: i morse glömde jag att köpa tre bananer (Dnes ráno jsem zapoměl koupit tři banány)                   

Něco o banánech. Tý vado... Prohráli jsme a ještě vyhrajem!

 

Dík za rozohovor.