Vyhledávání


Rozhovory

Dr. Bitch

11.08.2012 16:40

Cíca jr.

26.05.2012 22:33
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Dominik

03.03.2012 23:55

U dnešního pozápasového rozhovoru vítáme Dominika.

 

1. Jak byste zhodnotil dnešní utkání? (6:14 vs. FBC Honza's Team)

Stejně jako ty ostatní...

 

2. To znamená?

Nic nám nešlo a vůbec jsme nestíhali.

 

3. Dobře. Proč sis vybral číslo svého dresu?

No protože osmička i desítka byla obsazená...

 

4. Desítka je volná...

No to mi říkáš pozdě no... Stejně s váma nechci hrát.

 

5. Víš jak vznikla Hafikova přezdívka?

To netušim.

 

6. Nějakej nápad?

Protože on je zvláštní...

 

7. Co bylo dřív kuře nebo vajíčko? (Toť otázka...)

Ty vole Patrik to neví, tak já taky ne.

 

8. Dobře a kolik stran má čtyřstěn? (6)

Ještě jednou?

 

9. Kolik stran má čtyřstěn?

Čtyřstěn?

 

10. Čtyřstěn! Kolik má stran?

Čermis: Já to taky nevim, to je strašně trapný, neboj... Co tě napadne, tak řekni.

Dominik: Já nevim, čtyři.

           

11. Čtyři?

Čermis napovídá čtyři, tak čtyři.

 

Přichází servíka: Kdo si dá ještě pivo?

Soldis:            No já.

Drboš:            Já!

Patrick:          Já taky.

Pája:               Já ne.

Čermis:          Já taky!

Servírka:       Takže 5?

Fajfka:          Ne čtyři jen, ne...

 

12. Jaký je tvůj oblíbený sportovec?

Gasparov.

 

13. Jako ten šachista?

Jako ten šachista...

 

14. A proč?

Protože hraje dobře šachy.

 

15. Florbal nebo pivo?

Čermis: Nebo mytí nádobí?

Dominik: Nejdřív pivo.            

 

16. Co si myslíš o Patrickovi?

Že je vyhulenej pořád...

 

17. Dík za rozhovor!

Tak jo.