Vyhledávání


Rozhovory

Dr. Bitch

11.08.2012 16:40

Cíca jr.

26.05.2012 22:33
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Čaroděj

04.04.2011 22:43

 

Pozápasový rozhovor s hvězdou Čaroděj

* Upozornění pro fanoušky J. K. Rowlingové *

!!!Nejedná se o Harryho Pottera!!!

 

 

U dnešního pozápasového rozhovoru vítáme Čaroděje.

 

1. Co jste říkal průběhu zápasu?

Rozpačitý výkon od našeho týmu, bylo tam hodně sekání, docela hodně se prasilo u manťáků. Nato, že jsme se sešli asi po měsíci, ne-li ještě déle, tak bylo vidět na naši hře, že to není úplně ono. Celkový dojem, kdybych to měl zhodnotit, nebyl až zas tak špatnej, Smržovku jsme přehrávali, bohužel hodně našich střel šlo do hráčů nebo mimo bránu.

        

2. Co si myslíte, že rozhodlo?

Já si myslím, že žádný zlomový moment nenastal, myslím že rozhodlo florbalové štěstí, které se dnes přiklonilo k protějšímu týmu.

        

3. Proč jste si vybral vaše číslo dresu?

Já mám číslo 15 a vybral jsem si ho, protože mě jako první napadlo číslo 15.

        

4. Víte, jak vznikla Hafikova přezdívka?

No já nevim, on štěká jak pošahanej, tak asi proto.. (smích)

        

5. Kolik stran má kosodélník? (4)

(dlouhá pauza) kosodélník má nějaký strany? Já nevim asi hodně...

        

6. Když předběhnete druhého, kolikátý doběhnete do cíle? (druhý)

Druhej vole.

        

7. Kde zemřel Jára Cimmramann? (nezemřel, je věčný)

To byla nějaká vymyšlená postava ne? Nevim, asi v divadle na Fidlovačce... (smích)

        

8. Je lepší smažit řízek na pávni nebo ve friťáku? (toť otázka)

(dlouhá pauza) Ty vole... (dlouhá pauza) Já si myslim, že na pánvi, protože ve friťáku je dost oleje, v tom se smočíš celej a máš z toho smaženku pomalu...

        

9. Jaké je šesté číslo po desetinné čárce v čísle pí? (2)

Jak to mám vědět? Asi devět a půl...

        

10. Kdy jste naposledy jedl vajíčka na trvdo?

To nevim, dlouho jsem je neměl.

 

11. Florbal je švédský sport. Uveďte co nejpřesněji překlad této věty ve švédštině: i morse glömde jag att köpa tre bananer (Dnes ráno jsem zapoměl koupit tři banány)

Tak to znamená vlastně hráli jsme velký kulový, příště musíme hrát líp.


Dík za rozhovor.